söndag, februari 20, 2011

Sportlov


Äntligen är det lov! Fy vad efterlängtat! Har haft apmycket att göra i skolan, och har ändå en hel del att göra nu på lovet. Har dock inte orkat börja plugga än, ska försöka det..

Ska iväg och simma sen och jobbade nu på förmiddagen. Men förutom plugg så får det bli lite annat, ska nog åka med mina vänner till Malmö och förhoppningsvis fynda lite på second hand! Sedan får det bli lite mys med min fina pojkvän också.

Funderar på om jag ska skriva oftare på bloggen eller fortsätta som jag gör nu. Läser lite Kenza, och blir inspirerad att skriva oftare och snacka lite kläder och så. Känns på samma gång lite
smått löjligt, vet inte varför. Eller så får det bara bli som det blir! Men det hade varit skönt att skriva av sig ibland. Jaja, vi får se. Sedan får man kanske skaffa sig lite läsare också.. Nu har jag typ, en halv ;)

Min senaste bild.
Inspirerad av låten "Hawaii" av Mew.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar