onsdag, februari 23, 2011

Snöö

Ouch vad det snöar. Det är riktigt fint, man får värsta bullerbynkänsla... Men jag vill inte ha mer snö! Fjärde månaden vinter nu eller nåt sånt, inte okej! Vill ha plusgrader! För ett par veckor sedan var det lite plus, då stack jag ut och sprang helt av mig själv. Det var jättekul! Nu har jag fått nya löparskor för mina gamla var slut i dämpningen, men så är det snö och minst 5 minus! Arwghh!

Sova jättelänge idag, det var riktigt skönt :) Eller, egentligen satte jag väckarklockan på 9, sedan drog jag mig/halvsov i två timmar. Sedan åt jag god frukost med rostade mackor och varm choklad! Egentligen skulle jag plugga franska (det behövs verkligen) men har inte kommit igång än. Får göra det nu...

Och igår var jag hos Kasper! Riktigt mysigt! Vet inte om jag hinner träffa honom mer på lovet, har ju skolarbte att göra. Om jag jobbar på me det bra idag så kanske jag hinner åka till Malmö med Lina och Frida! Fast det är tveksamt om jag hinner, så långsamt som jag jobbar xD Sedan igår var jag på bålträning med en duktig (fd?) simmhopperska. Det var kul och lärorikt! Sedan hjälpte jag till på simsällskapets discobad. Det var drygt, men kul att så många ungar kom dit!

Sedan funderar jag på hur man kan få folk att kolla på sin blogg? Kanske en bra idé att kommentera på andras bloggar. Men, orka? Haha, får se hur det går. Hade varit kul att ha lite fler läsare :)

Har ingen bild, men ska fixa lite dagens outfit-bilder sedan. Blivit inspirerad av Kenzas blogg! Sedan har vi beställt lite kläder från HM, första leveransen kommer nästa vecka. Ska bli jättekul att få lite nya kläder!

Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. heheh jag e din läsare :P och headern blev jättefin, orkar inte kommentera på det inlägget med hahah :P ja kenzas blogg e bra! lyckost vill också ha nya kläder :( :P <3

    SvaraRadera
  2. Japp. Trogen läsare dessutom :D

    SvaraRadera