lördag, januari 15, 2011

Dimmigt och slaskigt


Läste senaste inlägget, och ja, som vanligt var det ju ett tag sedan jag var inne här och skrev. Fan vad jag tjatar om det! Haha :)

Jullovet är nu slut och första veckan i skolan är avklarad. Har redan hunnit med att göra två prov och ska göra ett på måndag. Snacka om att tvåan är förjävla hemsk. Aja, hade ett gött lov i alla fall. Vi var dock insnöade på min födelsedag och på julafton, så det blev mest god mat och mys hemma. Men det är inte fel det heller! Jag skaffade mig även världens sämsta rytm som resulterade i tre timmars sömn mitt på eftermiddagen när jag kommit hem från första dagen i skolan. Kunde inte sova sedan på natten. Haha, rätt åt mig :)

Har myst en hel del med Kasper också (yey!), och kommit igång med både simträning och gymträning. Var faktiskt på gymmet nu i morse! Eller i förmiddags.. Men om man stiger upp innan 11 så är det i morse! Hehehe.

Fick en ritplatta i födelsedagspresent, så ska faktisk ta mig i kragen och lägga upp lite bilder på mina alster hittills. Och nu kom jag ihåg vad jag skulle komma ihåg! Jag ska försöka buda på ett par ärtgröna converse på tradera. Har inte sysslat med sånt tidigare, så det kan bli spännande. Ehehe..
Kasper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar