måndag, december 20, 2010

Nu e de jul igen, dutududududududu, ju-ju-ju-ju-jul igen

Hatar den jullåten btw. riktigt dålig och uttjatad.

Tjo förresten, det var ett tag sen! (än en gång, om det är nån som läser. förutom Elise då) Det var tack vare henne som jag loggade in här. Jag skulle godkänna lite kommentarer, så nu är det ju lika bra att skriva ett inlägg ;).

Imorgon är det julavslutning. Detta är nog den mest efterlängtade avslutningen någonsin! Har haft så jävla mycket i skolan så nu får det bara räcka! Lite ledighet med "bara" två prov att plugga till blir väl lagom?

Och dessutom har jag ju gått och skaffat kille. För er som vill veta. Och det vet jag att ni vill! Hehe.. Kasper heter han och är världens snällaste! Såklart!

På fredag fyller jag 16. OOOaaahh! Najs! Fast har fortfarande inte bestämt mig för vad vi ska hitta på.. Fika på Systrar och Bröder i Malmö är ett måste, men sen... Jaja, kommer nog på nåt :)

Orkar inte bifoga nån bild.. Tar sån tid. Så ni får klara er utan! Haha, C U soon!

1 kommentar:

  1. Hm ni kanske kan gå och bowla på big bowl? eller spela laserdome, skitkul!!! eller så kan ni gå på museum om ni hellre vill det, ni kan gå på tivoli (om det ens har öppet), ni kan åka o bada på aqva kul? vad som helst, hihii försöker bara ge lite tips. :P

    SvaraRadera