söndag, februari 27, 2011

Sista stunden i det fria

Nja, inte riktigt. Snart påsklov ju! ;) Snart klar med biologin, ska bara rita lite bilder till den med min ritplatta som jag fick i julklapp. Himla rolig grej, dendär ritplattan. Nöjd med uppsatsen i alla fall. Och ue! Förlorade just en auktion på tradera av en himmelsblå begagnad fjällräven kånken. Så fin! Men har dragit fram mammas gamla svarta så hon och jag får slåss om den ;) Kanske hittar en på nån second handaffär, eller så hittar mamma sin beiga. Så kan vi ha vars en :) Nu får jag hålla tummarna så att jag vinner auktionen om ett par görcoola cheap mondayskor imorgon. Auktionen slutar halv 10 på förmiddagen, och då har jag rast! Så passande :D

Snygg gammal väska som jag hittade innan idag i stallet när jag var på upptäcksfärd :3
Lillis och Jasper myser
Mammas kånken, som jag tänker låna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar