söndag, februari 27, 2011

Blogglista!


Kunde inte hålla mig ifrån lite bloggar som paus i pluggandet, råkade bli utmanad av Tyra att skriva en blogglista :D


När vaknade du imorse?
Svar:
07.50. Somnade genast om

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Vafan klockan ska inte ringa förrän om 10 minuter!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?Svar: Nej

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött, klorförgiftad efter jobbet! Men på lite plugghumör faktiskt! Lite stressad över det samtidigt, men lite glad över att det är skola imorgon igen, så man får träffa lite annat folk än sin familj!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Strumpor, svarta jeans, ett långt grått linne och en blå ylletröja

Har du ont någonstans?Svar: Lite trött i huvudet bara. Sov inte så mycket.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Det finns en massa som är gott, men jag har precis käkat lunch så är ganska mätt :)

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Runt 1000-lappen. Får inte supermycket som simlärare, men det är kul och bra att ha gjort!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Tog ut kontanter för att köpa pizza!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?Svar: Tradera

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag jobbade imorse. Nu ska jag plugga, sedan ska jag simträna om jag hinner.

Vilken är den första låten du sätter på idag?Svar: Det återstår att se! Kanske ingen alls! Men om, så blir det kanske Mew, Coldplay, Jónsi eller något annat!

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är intressant! (Hoppas jag, hehehe). Håller på med så skilda grejer, sportar, går i skolan, skriver mycket om musik, teckar.... Så variation är det ingen brist på i alla fall! ;D

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Antagligen samma som nu, sitter vid dator och försöker plugga men det går inget vidare .. :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Kanske det kanske. För vad har jag ingen aning om!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Det var nog igår, fotade min katt :D

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Inte på nåt annat än tågbiljetten från jobbet

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Väggen, skrivbordshurts, element....

Vad tror du att klockan är?
Svar:
11.26! Oj, 11.27 var hon! Kollade på klockan innan jag började skriva, sedan bara gissade jag :D

Vad borde du göra idag?Svar: Plugga..... Och träna. Och packa min skolväska, ska upp 6 imorgon förfan =__=

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Det jag redan har på mig!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?Svar: Det var en svår fråga, med tusen svar. Hade kanske frågat min kemilärare om jag inte kunnat få slippa resten av kursen... Ha!


Det var min lista det! Tillbaka till plugget! ;)


Min söta vovve Jasper som bokstavligt talat sov på nationella provet i matte A :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar